24 Mayıs 2012 Perşembe

İlk Blok Yazım

Bu benim blogumda yayınlıyacagım ilk blogum yıllar sonra bu blogumu gördügüm zaman belki çok gülücem belkide çok uzaklara dalicam! BAŞLIYORUM....
Yıllar önce bulduğum Aşk kitabını okumaktan hala mutluluk ve huzur duyuyorum ve Elif Şafaga çok teşekkür ederim.
Bu kitabı aldıgım zaman sadece kitabın rengin çok hoşlandıgım için almıştım.
İyikide almışım çünkü 5 yıldır etkisindeyim o kitabın konyalı olmama ve konyada yaşamam ragmen şems tebriziyi asıl Mevlanayı mevlana yapanı bilmiyormuşuz! biliyorum bu kitap çıkalı okunalı çok oldu ama ben Şemsinin sözlerinin kimlerin uyguladıgını merak ediyorum? benim uygulamakta zorlandıgım hala bır cok konu var.

1 yorum:

  1. Rüya hayırlı olsun bloğun. Şems'ten bir söz:
    "SEVMEK BU KADAR GÜZELSE,
    KİM BİLİR SEVMEYİ YARATAN NE KADAR GÜZELDİR"

    TUNCEL ERGÜN

    YanıtlaSil